Bieszczady Jesienią – 11.10.2013

myczkowcePadł pomysł by wybrać się grupą LGZtu w Bieszczady, pogoda jak na październik była przednia, ciepło słońce, brak wiatru czyli złota polska jesień. Zadeklarowało się kilka osób: Czarny, Gosia, Łukasz, Iwona, Paulina, Asia, Zwierzu i Ja:). Jako, że nie wszyscy chcieli jechać w piątek po południu, podzieliliśmy się na dwie grupy, ja z Asią w piątek, reszta w sobotę rano. Nocleg standardowo w sprawdzonym miejscu – Zielony Azyl w Myczkowcach.

Wyruszyliśmy w piątek dobrze po godzinie 16, jak na tą porę roku ciemność zapada w miarę szybko, a przebić się przez Lublin w godzinach szczytu to i tak minimum 45 minut. Trasę obrałem przez Przemyśl ze względu na mniejszy ruch. Oto trasa – 277km:

dsc_3835 Dojeżdżając do Przemyśla złapał nas mrok, do pokonania zostało 70km w całkowitej ciemności, nie ukrywam całkiem nowe doświadczenie w jeździe motocyklem po bieszczadzkich serpentynach, ciemność, nie wiadomo co się czai za zakrętem, skaczące sarny przez drogę wszystko to powodowało wzmożoną czujność. Momentami żałowałem, że nie poczekałem do soboty i nie pojechałem z grupą.  dsc_5445 Moje wątpliwości jednak rozwiał następny dzień i poranek, o godzinie 9.00 chodziłem w krótkim rękawku po dworze i upajałem się słońcem, bezwietrzną pogodą, normalnie lato. no może babie lato 🙂 W tym czasie gdy ja się delektowałem pogodą druga grupa właśnie zbierała się do wyjazdu i mi nie wierzyła, że u nas jest słońce i tak ciepło. Zjedliśmy z Asią śniadanie i poszliśmy na spacer, zanim reszta dojedzie to trochę czasu minie więc nie ma co siedzieć, trzeba zwiedzać 😀

Na spacerku takie oto foto popełniłem jak poniżej. Reszta dojechała bez strat, w wyśmienitych humorach, zjedliśmy i poszliśmy zwiedzić miniatury kościołów i cerkwi z podkarpacia.

Na drugi dzień wybraliśmy się do Siekierezady na obiad i z tamtąd prosto do domu. Trochę straszyło deszczem więc Czarny z Gosią zabrali się szybciej nie jedząc z nami. Tak wyglądała droga powrotna.

A tutaj kilkuminutowy filmik z kamery z kasku

Bieszczady motocyklem Jesień – 10.2013r.
Watch this video on YouTube.